Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

torsdag 20 mars 2014

Vänner

Vips bara så var våren här - och lika mycket vips så var den borta igen. Samma sak varje år och ändå blir jag lite besviken när det sker. För känslan är oslagbar när vårruset griper tag i mig, och den känslan vill jag ju ha kvar läääänge. 

Men, i avsaknad av vårruskänslor så satsar jag på något annat istället - nämligen vän-rus-känslor. För några dagar tillsammans med fina vänner är riktigt toppen det också. 

Ha det fint alla också hoppas jag på att våren snart är tillbaka igen.

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nytt köksbord ser jag, fint med såna stolar till. Och ja man kan väl lugnt säga att våren tog paus, fast imorgon är det en stoor sol över Värmland. Och fredag, jippie!
Ha det gott och stor kram
AnnaMaria

Anonym sa...

Ååååå..så utrolig koselig:)
Herlig vårlig stemning på kjøkkenet:)
Nydelig bilde
Ha en herlig helg
Klem Merete

Mee and Molly sa...

Så läckert med krattan där i bakgrunden. Mycket snö här med håller med om att man blir besviken när man fått smak av vår.
Kram MM

HWIT BLOGG sa...

Åh så fint! Gillar verkligen krattan...ja hela ditt kök har en mysig stämning!
Önskar dig en skön helg...
Kram Titti

kråke sa...

Underbart med härliga vänner!:)

kram på dig!

kråke