Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

lördag 28 november 2009

Ett litet tips..... i denna signade tid!

Ja, jag kan ju bara konstatera att denna lycko-rus-känsla som infann sig förra veckan, den håller fortfarande min kropp i besittning!
Kan lova att den får gärna göra det ett bra tag till......

Här har inhandlats hyacinter, grenar har förvandlats till kransar och själv har jag druckit glögg och lyssnat på julmusik!

Det här är underbart!

Sen finns det ju mer saker som är underbara...........

I nästa inlägg ska jag ta och skriva lite om en tjej som jag träffade i augusti.
En varm, omtänksam tjej som har en loppis - OCH webbutik.
Förstår ni vilken oslagbar kombination *ler*



Hur tror ni jag blev när jag hittade PELARBORDET!
Det som bara helt och hållet är som skapt för att stå bredvid min diskbänk.

För er som inte riktigt orkar vänta till nästa inlägg, utan som vill kika in redan nu och se vem jag ska berätta om så kommer en liten ledtråd:
Hon finns med i högerkanten med länk på bloggar som jag följer.......
Wel....... och nåt mer.

Önskar er alla en underbar första advent!

Kram Mia



16 kommentarer:

Hanne sa...

Hei Mia!

Er så spent på den nye hjemmesiden din, men jeg finner ingen link.....

Kransen er kjempefin Mia!
Kos deg i adventstiden! Her blir det åpning av Norges fineste julegate i morgen:)

God klem Hanne

Inspiration i vitt sa...

Hej Gulliga Mia, så fin krans på fat du har gjort,enkelt men ooo så vackert. Ha en underbar helg i ditt lyckorus kram/Ingela.

Birgitta sa...

Hej! En liten adventshälsning till dej. Ska bli roligt att se din nya hemsida. Det är alltid roligt att titta in till dej och läsa vad du skriver.
Kramar till dej. Birgitta

Grön Iris sa...

Hej du goa!!!

Ville önska dig en mysig 1:a advent.

Din energi av lycka sprider sig ut i bloggsvärlden jag lovar!!!!
Kul att veta att du mår så bra och har så roligt.

Kram Linda

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!!
Åhhh så fint du har pyntat !! Tänk att det nu är advent, som jag har väntat och längtat !!
Nu måste jag ju bara kolla in den där länken du tipsar oss om !!
Ha det gott
Kraaam Anette

hemtrevnad marie sa...

Å, du är såå sprudlande härlig!!:)
Önskar dig och de dina en fin advent!!
kraam

n o r d i n g å r d e n sa...

Mmmm vilket mys, med glögg och vacker julmusik och så ditt fina arrangemang med kransen och gamla foto, vackert! Stort lycka till med vackra Känslans Väg! Adventshälsningar från Mari.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den ledtråden var för svår, ska bli kul och se vem du skriver om. Så vackert du har pyntat, du har fin adventsstämning hemma hos dig.
Ha nu en mysig adventssöndag
Goa kramen
AnnaMaria

Tina sa...

Hej du underbara Mia!!
Ville bara titta in & önska dig en underbar 1a advent!!! Så glad över att läsa om din lyckokänsla =)
Må gott & va rädd om dig!
Kram Tina

Viveka i Bläckhornet sa...

Så fint det blev ditt arrangemang. Ja nu är det äntligen advent. Det har varit en stressig tid för mig ett tag. Men jag ska försöka slappna av och njuta nu fram till jul.

Så skönt det hördes att du mår så bra. Det brukar smitta av sig :)

Ha en fin dag

Kram Viveka

Interiörboden sa...

Hej Vännen!!

Nej, men åhhh!!!
Jag som åkte här ifrån vid halv sex....du måste ha kommit precis efter jag åkt!!
Vad dumt!! hihi :)
Men det var såå mycket folk hela dagen, så alla fick inte plats...hihi...jag har ju såå stor lokal (inte) så det blev kö utanför, så du ser nog bättre om du kommer imorgon :) hihi!!!

Jag har 1 st vit ljusstake kvar.
Vill du att jag ska lägga undan den åt dig?
Så den inte blir borta.

Det skulle ju va sååå kul att träffa dig igen!!
Hoppas att det går bättre imorgon om du kommer, hihi :)
Men imorgon stänger jag kl. 18.00 iaf!!!

Ha nu en jätte bra dag, så hör du bara av dig om ljusstaken :)

Kramar från Sandra!

mig & alice sa...

Hej min goa vän.

vad fint du pysslat hemma...här har det mest pysslats i butiken och knappt något hemma alls...Skomakarens barn, du vet ;-)

Vad härligt att höra att du är hög på lycka ännu...det är du flera gånger värd.

Om du menar plåtplaketterna ifrån Jeanne Darc som har Madonnabilder på sig så YES, de har jag i butiken. Både stora och små...såååå ljuvliga att man bara vill ha allihopa :-).

Nej, nu börjar det bli dags att blåsa ut fyrtioelvatusen ljus och packa sig hemåt...ska iväg på Vilmers teater på Folkets Hus.
Jag lär väl antagligen somna gott i biofotöljen för fy attans vad trött jag är idag, zzzzzzzzzz.

Må bäst min vän.
Kraam
Melinda

Viola sa...

Hela din blogg andas glädje och livslust....) kan behövas när denna dag bara är går och regnig och sedan en rygg som bara värker...börjar att tycka tiden är så långsam...har svårt att bara vara...när det kliar i mig...men samtidigt nyttigt för en som alltid har överskottsenergi, ser fram mot nästa inlägg, puss och kram

Anki sa...

Du är så härlig min vän! Du har sån energi och glädje, så jag bara sitter här och ler!
Å fina bilder visar du, gillar din krans!
Det är alltid så stämningsfullt inne hos dig!
Hoppas du haft en fin helg och att du får en härlig vecka!

Kraam Anki!

Galtholmen sa...

Behövde lite glad inspiration, och det får jag alltid när jag tittar in hos dig. Är lite avundsjuk bara på alla dess loppisar som verkar finnas överallt utom där jag bor - eller så är jag bara välunderrättad!!!!! När jag stängt butiken i slutet av december, så har jag bestämt mig för att åka runt här i omgivningarna och leta loppisar... jag vill också hitta en massa roliga saker som kan förvandlas till glädje.
Kram o tusen tack för all glädje
Ulrika

Galtholmen sa...

...självklart är jag INTE välunderrättad ***fniss fniss.
(Hade för bråttom...)
/Ulrika