Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

söndag 18 september 2011

Vårt badrum i Vakre Hjem & Interiör

I senaste numret av Vakre Hjem & Interiör, har jag och Carina med ett reportage från mitt och Jans badrum.

Carina är helt enastående på att fotografera, och det är otroligt inspirerande att jobba ihop med henne. Hon har verkligen känslan och "blicken"...


(Fotograf Carina Olander)

Ja, här trivs jag verkligen.

Det här är vårt eget "rum för välbefinnandet"

Ha det så gott alla!

Mia

24 kommentarer:

Home and Lifestyle sa...

Your badrum in Vakre Hjem & Interior...? That's really great...you will be very proud!! I love all the pics, dear Mia!!

Many hugs, Ingrid

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Mia, vilka toppenfina bilder hon tagit. Jag vet ju att precis sådär fint har ni. Ska köpa tidningen.Varm kram
AnnaMaria

STENLYCKA sa...

Vilka vackra bilder från ert vackra "måbrarum". Ja, Carina är en duktig fotograf och underbar rar.
Önskar dig allt gott!
Kram Raina

LantlivsAnette sa...

Nämen ohhhh så fint, det numret måste jag ju köpa, så att jag kan studera alla bilderna riktigt ordentligt !!
Kraaam Anette

Norregård sa...

Så fint Mia!!! Love it:) Kul att Carina fotat hon är ju så duktig!!

Kram Malin

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis! Så roligt för dig! Badrummet är verkligen vackert och det måste vara otroligt rofyllt att ligga i ett bubbelbad och vila blicken på allt det fina runt omkring. Ska bli roligt att läsa hela reportaget i magasinet.

Ha en skön kväll och en fin början på veckan!
Kram,
Regina

Photo by Maria sa...

Grattis.. Så kul att ert badrum hamnade i tidningen.. och med all rätt för det är ett otroligt vackert badrum..

Kram Mia

Vintage House sa...

Hej Hej
Så underbart kul för dig det är verkligen superfina bilder och läckert.....
Ja Carina är verkligen super:)
ha en fin fin kväll
kram
sandra

Lilla Blanka sa...

Åhh Mia så det var med! Grattis så roligt!
Ni är båda två jätteduktiga så det är säkert ett toppenreportage!

Måste sticka iväg och köpa tidningen omgående :))

Kram och ha en jättefin kväll!
Mia

Johanna Stålros sa...

Oj ja du vem skulle inte trivas där, så ljuvligt fint som ni har det!!! Finns tidningen ute nu? Ska jag kolla genast. Kram Johanna

Sussi / Sussinghurst sa...

Jeg har læst reportagen, og hvor er det et smukt badeværelse du har - godt det ikke er mit - jeg ville aldrig nå at komme på arbejde til tiden, hi hi

Anki sa...

Sötis, ja ibland känns det nästan som det var 7 år sen jag var där själv, hihi!
Åh vad mysigt, superfint badrum...nu när jag ser alla fina badrum MED kar ångrar jag nästan att jag kastade ut mitt, hmm!
Nu måste jag oxå köpa tidningen, har ju en förmåga att glömma men nu ska jag banne mig komma ihåg!
Vill du ha ett par värmare hör bara av dig!

Sköt om dig & ha det gott!
Kramis!

Marie sa...

Men vad roligt Mia, ett stort GRATTIS! Bilderna ser fantastiskt fina ut!Ska köpa tidningen imorgon efter jobbet!

Kram Kram
Marie

It's me sa...

It is great to see your bathroom in the Vakre!! you must be proud darling.......enjoy a happy week love from Holland....xxx....i am a new follower from your beautiful blog !!...xxx..

Norrfrids Eija sa...

Men Mia, kunde aldrig gissa att ni har ett SÅ fint badrum, Carina och du kan verkligen konsten att ta fram det vackra. Nu måste jag ju bara gå och kika i tidningsstånden igen!
Ett helt stort rum bara invigd åt kroppsterapi, bad och tvag, vi kanske också gör så till slut när badrummet ska fixas...ja, den här helgen har verkligen varit fantastiskt inspirerande, en helg man lever länge på. Nu känns inredning kul igen!
Ha det fint, Mia!

VACKRA hem och interiör sa...

Åhh, så kul Mia! Vilken fantastisk stämning i de bilder du visar, så jättefint!! Hoppas tidningen kommit hit till vår lilla by i morgon... Jag ringer dig nån kväll.
Kram
Pia

Amantisima sa...

Tienes un precioso blog

http://eljardindemisfloresamantisima.blogspot.com/
Un abrazo

Mia Maräng sa...

Grattis !
Kanon fint badrum, måste köpa tidningen idag.
Kram mia

Inspiration i vitt sa...

åååå Mia, du är vacker som en ros och lika så ditt badrum. Jag njuter av att titta på allt vackert i tidningen. Kramar i massor/Ingela.

Viola sa...

Vad himla roligt, vilka underbara bilder, gläds med dig :) KRAM

Farfars stuga sa...

Å vilka fina bilder från ett fint badrum!!

Kram Cia

Bitte sa...

Hej Mia!

Jag tänkte bara skriva en rad för att säga att jag köpte Vakre Hjem idag och såg reportaget om ert underbara badrum :-). Vilka otroligt vackra bilder från badrummet och så fin du var på kortet av dig!

Jag kan verkligen tänka mig att det är ett rum för välbefinnandet... :-).

Önskar dig en riktigt härlig helg!

Många kramar
Bitte

Ms mitt i livet sa...

Hej Mia, vilka fina bilder, å vilket mysigt hus att skapa ett hem i..... Jag brukar läsa din blogg och när du hade affären brukade jag vara in till dig så ofta jag kunde. Du har någon slags energi runt dig, massor av värme och kärlek och det märks att du älskar inredning. Det finns en tanke bakom alla saker du köper och säljer. Allt du gör blir levande. genom dina saker och dina bilder och det du skriver om känns det som om du är en gammal vän :-). Därför läser jag ofta på din blogg. Kommer ihåg en gång när jag var in i din butik då du hade den på hörnet så pratade vi om hus, du berättade hur du önskade att ditt hus skulle se ut, hur du ville ha det. Nu verkar det som om drömmen verkligen gått i uppfyllelse och jag ville lämna denna kommentaren igentligen bara för att säga grattis och även att jag genom dig kan se att allt gott man ger ut kommer tillbaka till en. Ha det bra och tack för en underbar blogg. Kram Ulrika

Annika Erneström sa...

Hej Mia!
Så fantastiska mjuka bilder och miljöer du skapar. Jag är verkligen imponerad. Jag blir glad i hela själen när jag ser allt du gör.
Önskar dig en riktigt mysig och skön jul och ett fantastiskt nytt år! Vi ses. Annika/din kollega