Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

söndag 23 oktober 2011

Mitt hjärta

Mitt hjärta rymmer så oerhört mycket....

Kärlek
Omtanke
Förståelse
Medkänsla

Ibland gråter det en skvätt...

Kanske för mig själv
Kanske för någon annan

Ibland av ren och skär lycka faktiskt
För visst är det väl ändå underbart att gråta en skvätt av lycka?!

Ibland av ledsenhet
Inte lika underbart, men oerhört befriande!

Och allt detta är en del av livet!


Kransbindandet fortsätter - believe it or not - och nu blev det ett hjärta av snöbär.

Den hänger på vår entré nu och får helt enkelt symbolisera kärleken!


Idag avslutar jag med en favorit;

"Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan.
Och, förstånd så jag kan inse skillnaden."

Önskar er alla en riktigt fin vecka!

14 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint Mia, både skrivet och hjärtat. Det är ett så fint hjärta du gjort. Imorgon ska jag plocka en massa kastanjer till dig.
Ha det gott ♥
Kramar
AnnaMaria

It's me sa...

What a beautiful post !!! ...enjoy a happy week.....love from me...xxx...

Marie sa...

Vackra ord och vackert hjärta! Snöbär är så fina!!!

De där sista orden är en favorit hos mig också, så tänkvärda!

Hoppas att allt är bra med er!

Kramar Marie

annashusidingtuna sa...

Hej!
Snöbär är så fint i kransar! Jättefint hjärta!
Kram Anna

G:a Affären sa...

Så mycket tänkvärt och ett vackert hjärta.....
Varm kram /Cia

Lotta sa...

Vilka vackra och kloka ord. Hjärtat blev underbart! Kram Lotta

mysiga heestrand sa...

Många fina och tänkvärda ord. Vilket fint hjärta att hänga på dörren till ditt hem.
Kram Marita i Heestrand

Fånga dagen sa...

Hej fina du!

Vad fint skrivet, det gick rakt in i hjärtat det minsann.
Hoppas allt är bra med dig men det förstår jag att det är, kärlek tror jag stavas det du känner både till livet och det runt omkring.
Stor kram på dig käraste.
Lena

Vintage House sa...

Ett mycket vackert sista ord och en härlig krans....
ha en go start på veckan!
kram
sandra

Skogslyckan sa...

Fina ord ur ett fint hjärta, och om ett fint hjärta..hm...;-) Ja ja du vet vad jag menar. Ha en fantastisk start på nya veckan!
Kram Pia

Lilla Blanka sa...

Hej du goa Mia!

Ditt hjärta är jättevackert och då menar jag inte bara kranshjärtat :)

Största kramen till dig!

Vi hörs på mailen men känn inte någon press, vi hörs av när det finns tid... En rad eller en roman, ja du vet att det funkar båda två ;)
Mia

Baker's Corner sa...

Vilket fint hjärta till dina vackra ord. Det lyser verkligen upp i höstmörkret

Kram Lena

Vitspets sa...

Vilket fint hjärta du har gjort . Vackra ord Kram Karina

Lev Vackert sa...

Titta gärna in hos oss och var med och tävla! KRAM Petra o Ingela