Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

torsdag 22 januari 2009

Glädje i vardagen.....


Omtanke.....

Smaka på det ordet lite grand!

Ett till synes enkelt, relativt kort ord, men med en innebörd som är så kraftfull.

Tänk vad mycket gott det kan göra för världen med lite omtanke.

Omtanke är fint tycker jag - såväl ordet som dess innebörd.

Omtanke är när någon visar sin uppskattning och det har Britt gjort - igen - och jag blir ju lika glad - igen!

Britt http://prillig.blogspot.com/ - vilket energiknippe, vilken källa av inspiration.


Satt här förut och lyssnade på Eva Cassidy - Fields of gold - och det är också något som berikar livet - musik som går rakt in i hjärtat.

Något annat som också går rakt in i hjärtat är följande bloggar/bloggare som jag skickar vidare den här awarden till:


Något som kännetecknar er alla är kreativitet - HÄRLIGT!

Ha det så gott och skänk gärna en extra tanke till just omtanke om andra människor.

Kram Mia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hittade hit tack vare ditt fina namn Änglarum. Jag bara älskar änglar...

Penseldraget sa...

OJ OJ vad glad och varm i hjärtat jag blir...tack så jätte mycke vad gulligt av dig att tänka på mig, att bli ihop kopplad med kreativitet slår mycke högt =)
jag länkar till dig om de är ok ?
massa kramar
pia

Britt sa...

Ha en riktigt bra dag!
Kram britt

hemtrevnad marie sa...

Tack snälla söta Mia!!
Så glad jag blir!!!
Vill ge dig en i retur direkt!!
Tyvärr är jag ju varken haj på det här med länkning eller kopiering av bilder..., hm..man kan då inte säga att jag är kreativ på det tekninska området..skäms på mig!
Ha en härlig fredag!!!
kramis