Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

måndag 16 januari 2012

Nu är jag tillbaka här...

... och i fredags var jag här!

Jag har haft besök av min vän Carina och i fredags tog vi oss en tur till

Det är lika ljuvligt varje gång. Vill köpa precis allt och inspirationsdepån i kroppen fylls till brädden - SÅ TILL DEN MILDA GRAD!

På torsdag kommer Magnus att ha en specialkväll i butiken så titta gärna förbi.
För mer information, gå in här!

Det har varit tyst från mig ett tag, men det betyder inte på något vis att det varit stiljte.
Det har varit precis tvärtom, och jag kommer snart, snart tillbaka och berättar vem det är som vunnit utlottningen av den underbara emaljskylten.

Så ska jag samtidigt berätta mer om varför jag har så pass mycket omkring mig just nu...

Ha det gott så länge, så ses vi snart igen!

16 kommentarer:

Praliner sa...

Kikar in för att önska en bra start på veckan och det ska bli spännande att höra vad du har kring dig. Kram Jackie

MODERN COUNTRY sa...

God morgen Mia, og ett riktig godt nytt år!! Håper du har hatt en hyggelig julefeiring med alle dine! Jeg er nettopp hjemme fra min lange reise, ville bare kikke inn og si at jeg er her og at jeg venter på dine nye innlegg. Gleder meg til å høre mer om alt som skjer rundt deg.

Ha en fin uke, Aina

♥ Pia... sa...

Åå vad synd.. jag missade din utlottning.. suck
Jag kikar in här för att få lite "Miastyrka".. ibland räcker det med att bara läsa dina ord..oavsett vad de innehåller såå ger de nåt visst till mej.. just nu kände jag för lite "trösteord" och de hjälpe lite ..för stunden..

Du verkar ha en del att stå i mysigt.. och spännande.. ska försöka kika in lite oftare i bloggvärlden.. tror jag behöver lite gött från den världen:).. ha en fin och go vecka.. kram..Pia

Vintage House sa...

Hej
Men så roligt och kan tänka mig att ni njöt:)
vacker bild...
kram kram sandra

Sussi sa...

Hej Mia! vad kan du nu ha hittat på?? Låter som om det vore något kul! Spännande....
På måndag ska jag troligtvis till Lysvik och titta till huset igen. Håller tummarna för att det har stått pall i stormarna som varit.
Kram
sussi

It's me sa...

Have a nice week darling...i think i now it ....hahahhah!!...xxx...

Photo by Maria sa...

Fint att se till dig ibland =) Och jag ser fram emot att få läsa och se vad du har haft för dig..

Kram Mia

samson sa...

Ska bli spännande att läsa vad det nu är du har hittat på
ha det så gott
maggan

Norrfrids Eija sa...

Jag njuter för fulla muggar varje gång jag ser bilder från den butiken. Hälsade på hos Carina också och ooooh hon bjöd på ännu fler bilder. Den butiken blir bara ett måste under vårens roadtrip!

Unknown sa...

Hej!
Jag var lite nyfiken om du har dragit vinnaren av skylten...?

Kram Anna

Anneli sa...

Har tyvärr missat din tävling, ser jag.

Verkar vara ett härligt ställe du besökt, helt i min smak.

Ska bli spännande att se vad som är på gång hos dig............

Kram Anneli.

Lilla Blanka sa...

Hej Mia!

Åh ja jag hade gärna blivit ditzappad ;)
Underbar bild från Rost! Hoppas att kunna komma dit snart igen :)
Det låter som ni haft en härlig dag ihop, underbart!
Kraaam
Mia

Marie sa...

Åh vad mysigt det låter! Jag vill också besöka Rost, ser alldeles, alldeles underbart ut!

Hoppas att allt är bra med er och nu blir man ju nyfiken vad du har på gång!!!

Många kramar
Marie

lotta sa...

Underbara bilder i din blogg! Kul att få vara modell! Så nyfiken man blir om vad du har för projekt på gång... Ha en bra vecka! Kram Lotta

Stenmur & Gärdsgård sa...

Gillar verkligen din blogg... Låter spännnade med något nytt projekt...

Önskar dig en fin vecka!
Kram Malin

Magnus sa...

Tackar för en så spännande helg du och Carina gav mig , längtar till.. ja du vet vad ;-) kram Magnus på Rostinteriör