Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

torsdag 5 januari 2012

UTLOTTNING!

Drömmer du om en äkta emaljskylt med personlig prägel?






För många år sedan, när jag fortfarande hade kvar butiken, låg det ett hus snett över gatan som jag ofta gick och kastade ett öga på. Det var ett hus som ett ungt par renoverat upp och de gav det ett helt nytt liv. Det var verkligen så fint! Som pricken över i hade de specialbeställt en emaljskylt, och den var i huset färger! Det var som om den lyfte helheten något alldeles speciellt.

Kommer ihåg hur jag blev glad varje gång jag såg den, också funderade jag lite grand över vart man kan få tag i sådana där fina skyltar.

Nu vet jag det!

Titta gärna in hos Ramsign, för där finns så otroligt vackra skyltar.

--------------------------------

Nu tänkte jag starta upp det nya året med något roligt, och det är en utlottning!

Har nämligen fått glädjen, att i samarbete med Ramsign, lotta ut en alldeles underbar emaljskylt.

Vinnaren får välja en valfri husnummerskylt (ej namnskyltar eller adressplaketter) med 1-5 siffror i vilken som helst av de 5 skyltdesignerna.




Därefter tillverkas skylten och Ramsign levererar den sedan direkt till vinnaren.








För att delta gör du så här;



1 lott - lämna kommentar i detta inlägg

2 lotter - lägg dig som följare här på min blogg

3 lotter - länka med bild till tävlingen från din egen blogg



Skriv i kommentaren hur många lotter du deltar med.



Har du ingen egen blogg så kan du delta genom att skicka ett mail till mig; rummetforvalbefinnande@live.se



Tävlingen pågår tom 15 januari.



LYCKA TILL!



Snart är jag tillbaka igen och då kommer jag att berätta lite mer om det där nya spännande som jag har mer än fullt upp med just nu.....



Har tittat en del på färgkartor och ritat lite utkast på inredning de senaste veckorna...

Japp, så är det - och det är såååå roligt.


Ha en fin dag så ses vi snart igen!




31 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Godmorron vännen!

Ja de där skyltarna är såå himla fina ♥ jag är såå glad för min lilla 8:a :))

Kraaaam
Mia

Unknown sa...

Hej!
Nu har jag njutit av dina bilder från året. Du har verkligen mycket fint hemma. Såg att du skulle vara med hos Marie igen, kul då kommer jag.

Blev så glad när jag såg din utlottning. Har varit med på flera som lottar ut just de skyltarna men turen har inte varit på min sida.

Nu gör jag ett nytt försök.
Tre lotter till mig tack!

Ha det så bra idag!
Kram Anna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Dom där skyltarna är verkligen underbara, jag är gärna med i din utlottning och tar 3 lotter, följer gör jag redan sen en tid men länkar från min blogg.
Ha en underbar trettonhelg.
Kram
Jessica

Älfgärdet sa...

Ja! De är så fina! Skulle passa in här så bra ;). Kommentar & följare ger mig då 2 lotter :)

Hanne sa...

Godt Nytt År Mia! Håper at din jul har vært fin:)
Disse skiltene var virkelig fine:)
Klem Hanne

Britt sa...

Åh, jag vill va med, de är ju jättefina!
Jag tar tre lotter.

Kram britt

Anonym sa...

Härligt med tävling, jag är med:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Carina sa...

Hej!
Jag är gärna med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka, 1 lott för mig.
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

G:a Affären sa...

Vilken fin utlottning, den kommer till nytta för "alltid"!
Två lotter tack, jag kniper ögonen hårt och hoppas på det bästa!
/Cia

Monica sa...

Jag har endast tur med kärleken...men chansar med att ta en lott.Vackra tankar ger ju som du säger en vacker själ.
Må väl och ha en skön helg.

Praliner sa...

Ja, vill vinna vacker skylt! Tar 3 lotter. Kram och hoppas att du får en skön start på nya året!

VACKRA hem och interiör sa...

Gomorron Mia!
... hoppas ni kan komma upp hela gänget framöver, det skulle vara så kul, jag fixar lite i köket om ni säger till innan... åh de nya greengateserierna ser så spännande ut i katalogen, snart ska väl också vår-wallorna dyka upp... Ha det jättebra idag!
Kram
Pia

Home and Lifestyle sa...

Dear Mia,

Also for you and your family my best wishes for a wonderful new year, I hope your dreams will come true! I understand the sorrow about your mom, I am glad to hear she feels better. I wish that she quickly feels right.

Thank you for your friendship Mia, even though there are a number of kilometers between, in my mind it feels close.

With love, Ingrid

Med en doft av lavendel sa...

hej
vad kul med tävling. jag tar 2 lotter. kommentar + att jag är följare-
kram Annika

Anonym sa...

Hej!
Jag tar en lott!
Camilla kubbov30@gavlenet.se

Huset i bullerbacken sa...

Jag är självfallet med och tävlar om de super fina skyltarna!! Jag tar 3 lotter :)

Ha en bra dag.
Kram/Anna

Anci sa...

Hej !
Ja tack, jag vill gärna ta en lott.

Kram
Anci

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Det är klart att jag vill vara med i din fina utlottning !
3 lotter tack! ;)

Ha en fin kväll och fortsättning på det nya året!

Kramar Sirpa

Unknown sa...

Hej!
Jag är hemskt gärna med i din utlottning. Tar 3 lotter och hoppas få pryda mitt hus med en vacker skylt till våren :).
Kram Ing-Britt

Maria Falsig sa...

Hej,

Jag vill delta i din tävling för de fina husnummer.
Jag har 2 lotter.
Och tack för inspirationen du ger på din blogg.

Hälsningar

Maria

Anonym sa...

Hejsan!
Är gärna med och tävlar med en lott. Skylten är precis en sån jag letar efter till vårat hus. Hoppas hoppas.
Mvh Kristin
krisse@avokado.se

Anonym sa...

Jag är med=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Fånga dagen sa...

Hej söta Mia!
Det vet du väl att jag ska vara med i din tävling om den fina emaljskylten.
Jag får allt 3 lotter jag vet du lyckliga mig.
Hoppas allt är bra med dig annars min vän. Här har det varit lite oroliga magar under julen men kanske det försvinner snart. Mycket konstigt med magarna just nu.
Hoppas vi snart kan ses igen, saknar ditt skratt vet du.
Kram på dig
Lena

Anita sa...

Kul jag tar en lott, och hoppas på tur...:))

Lilla kuriosa sa...

Hej!
Det är första gången jag tittar in här, men nu blir det fler gånger! Jätte trevlig sida!Titta gärna in hos mig och regestrera dig som följare till min blogg så blir jag glad!
Ha det jätte gott! Lotta

Anonym sa...

Åhhh ja jag skulle väldigt gärna vilja delta i utlottningen av skylten!

Har dock ingen blogg men om det är ok delar jag gärna med mig via min Facebook...?

Gillar även vad jag ser så jag kommer att följa din blogg.

Ha det gott!
/Ami

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med!
Tar en lott
Maria K

Anonym sa...

Hej.
Vill gärna vara med på utlottningen av denna urläckra emaljskylt. Skulle passa perfekt på vårt gamla hus.
Trevlig helg. Ewa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Mia
Det blev så tyst från dig, jag hoppas det beror på att du har mycket och göra. Låter inte så snällt men jag hoppas att det inte är något annat, du förstår säkert vad jag menar.
Ha det gott vännen så hörs vi.
Kramar
AnnaMaria

Lisa sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om en emaljskylt. Vi har precis köpt vårt drömhus på landet och en fin nummerskylt skulle passa perfekt!! Håller tummarna för att just jag vinner!
Kram Lisa

Anna Stenberg sa...

nu har jag njutit av dina fina bilder! Är gärna med i utlottningen! Anna