Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

fredag 16 mars 2012

Reportage i Drömhem & Trädgård

I senaste numret av Drömhem & Trädgård är det med ett reportage från vårt hem!

Vi gjorde det här reportaget förra våren och när jag nu ser på bilderna förundras jag så över hur fort tiden går. Ett helt år - men det känns som om det inte alls var längesedan.


Eftersom jag tycker om att ändra - och förändra - så ser en del lite annorlunda ut nu mot vad det gjorde för ett år sedan. Matrumsdelen inne i salen exempelvis...

Det kanske blir lite foton på det någon annan dag - jag brukar ju inte visa helbilder från hemmet så ofta. Kanske dags att bjuda er på några?!?!

Titta gärna in hos Carina - hon har en härlig känsla för det här med fotografering. Dessutom är hon otroligt inspirerande att jobba tillsammans med.

Nu önskar jag er alla en riktigt fin helg.

Själv ska jag njuta av det underbara vädret. Igår plockade jag in de första små vårblommorna från trädgården - små ljuvliga blå skapelser........

Ahhhhhhhh, ett av livets alla små underverk som vi förärats med!


14 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Åh jag har letat efter tidningen i flera dagar men det hade inte kommit tydligen ;)

Nu skall den i alla fall inhandlas och läsas ♥

Kram och ha en alldeles underbar helg!
Mia

Norrfrids Eija sa...

Stod just min vana trogen och bläddrade i tidningshyllan. Jag hittade ditt hem där efter ett tips från en kompis! Vilket vackert hem! Grattis till ett fint reportage!
Kram EIja

It's me sa...

Nice to see your home in the Vakre !!...and one year is so short ....love from me...xxx..

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nu var jag så snabb så vad jag tyckte ser du under ditt förra inlägg. Glömde skriva att det var så roligt att det lilla fåret var med, gullisen.
Njut i solen
Kramar
AnnaMaria

Anneli sa...

Vilken tur att jag köpte tidningen idag då..............nu måste jag ju kika.
Hade lagt undan den för att spara till ett lugnare tillfälle, men nu blev jag så nyfiken...........

En fin helg,
Kram Anneli.

Ewa`s Galleri sa...

Måste kila iväg och köpa tidningen
Ha en riktigt skön helg

millandante sa...

Åh det blir till att köpa en tidning imorgon ser jag! Va roligt!!!

Kram och trevlig helg:)

VACKRA hem och interiör sa...

Åhhh, så fint reportage det var i tidningen!!! Fick tag i en tidning nu i kväll och har tittat och njutit av allt fint! Saknar dig också... Här har det varit en minst sagt "intressant" vecka på jobbet... det ska bli väldigt skönt med helg känner jag...
Kram
Pia

Norregård sa...

Måste köpa tidningen imorgon:))

Trevlig kväll!
Kram Malin

Conny - Frøken Klara sa...

Hej. Hvor ser det fint ud. Gid at jeg kunne købe bladet her i Danmark.. suk. Du må lægge nogle flere billeder fra reportaen ud på bloggen søde. Kom endélig og vær med i min giveaway http://frokenklaradk.blogspot.com/

Anna Stenberg sa...

Superfint hem och superfint reportage! Superhärligt att titta igenom din blogg! Anna

magnus sa...

Hej Mia sååå fint det blev ,repotaget ! Verkligen jättekul att se det , vilka fina saker du har i ditt hem , snart kommer jag på kaffe=) kram Rost-mange

Marie sa...

Hej rara Mia!

Fick tidningen av min moster, så fint reportaget var. Och lilla lammet fick vara med också, hihi, tack för att ni nämnde min lilla butik, blev jätteglad!

Hoppas ni har haft en riktigt bra helg och att ni får en fin vecka! Hälsa Jan!

Kram Marie

G:a Affären sa...

Jaha, är det ditt hem! Jag har kommenterat ert hem på en annan blogg nu ikväll. Spisen med kåpan och mycket mer fick mig att bli sugen på att köpa tidningen!
Ha det gott i ditt fina hem!
/Cia