Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

söndag 4 november 2012

Ahhhh - jag säger bara ahhhhh!!!

Nu är jag hemma igen, efter ett antal timmar i bilen.

Och ett ännu större antal timmar som jag tillbringat i väldigt trevlig sällskap - i en väldigt trevlig miljö. Ja, och varje gång är det lika motigt att åka därifrån. Tänk att känna att man har en så stor lust att flytta in i ett GARAGE!  *ler stort*

Men, så är det ju inte vilket garage som helst heller...

Det är ju Mor Águstas garage.

Vi har verkligen haft en otroligt bra helg, och det är inte det minsta synd om mig att jag har spenderat så många timmar i bilen och åkt så många mil. Nej, jag har ju världens bästa ressällskap - Mia
När vi sitter där i bilen och pratar så bara rinner timmarna iväg. 

Men, nu känner jag mig riktigt mör faktiskt. Jag har gått och haft lite ont i kroppen, huvudet och halsen och nu ikväll så känns det som om det blivit värre.

Så jag får helt enkelt ordinera mig själv vila och några Alvedon.
Om det nu inte skulle hjälpa så får jag ta och titta på bilderna som jag tog för de är som rena rama medicinen. 








De underbara skapelserna på bilden ovanför tog andan ur mig för en stund. 
Sååååå ljuvliga!

De kommer från Pernilles
(titta in i web-butiken - det finns så mycket fint....)

-------------------------------------

Tusen tack för härliga möten den här helgen - tusen tusen tack!

16 kommentarer:

Anonym sa...

For noen herlige bilder:)
Tenk å ha en sånn butikk.....
Så kos at du hadde en koselig helg:)
Ha en herlig uke
Klem Merete

LantlivsAnette sa...

Nämen åhhh så fint...jag förstår att du vill flytta in där...
Kraaaam Anette

Arja sa...

Halloj!
Vilken urmysig utflykt du har varit på. Och bilderna, hur fint som helst :O) Krya på dig
Kram Arja

pernilles.com sa...

Kære søde Mia. SÅ dejlig en dag vi havde, ikk ?? Godt at du fik taget nogle fine billeder fra garagen, når man, senere på dagen, prøvede at kigge ind, ja så kunne man jo intet se for bare kunder :-))Jeg har det lige som dig - træt, træt, men på den gode måde. Vi glæder os allerede til næste gang. Knus og Kh Kurt og Pernille

Lilla Blanka sa...

Gomorron Mia!

Åh vad roligt att du la ut så många bilder här!!!
Hihi tänkte precis på Kurts underbara strutar, just nu innan jag gick in här hos dig :))))
Tack själv Mia, det var en fantastisk helg, så lyckad och spännande och jag har inte ord för allt...

Krya på dig nu, så syns vi förhoppningsvis snart igen <3
KrAaaaaMM
Mia

Photo by Maria sa...

så härliga bilder och vilken mysig tur ni var på..

Krya nu på dig..

Kram Mia

lisashus sa...

Vilka härliga bilder! Det måste ha varit fantastiskt inspirerande!
Krya på dej!
Lisa

kråke sa...

Vilka underbara bilder!:)) Förstår att ni haft det fantastiskt bra, speciellt med sådant härligt sällskap:)) Tack för inspirationen här hos dig:)

Kram på dig goa Mia:))

kråke

idémakeriet sa...

Hej raring,
ja tack själv för en underbar dag.
Ja jag känner likadant som du säger, dagen flyger bara förbi och så efteråt skulle ha velat titta på det ena och det andra.
Men så är det bara.
Hade i lördags velat fråga dig hur det är i ditt nya hem så det frågar jag nu.
Hoppas du trivs där.
Ja det är värd de timmars körning och tillsammans med en sån fin vän är varje bilresa en liten fest.
Hoppas det känns snart lite bättre i din kropp.
STOR KRAM.
Gerda

Anki sa...

Jodå resan gick bra, det är ju inte så långt:)
Jag älskar den...Tusen tack igen Mia!

Jag går fortf här och suger på hur fint du har det...lovely...å ditt blå skåp kan jag inte riktigt komma över att det inte bor hos mig;)
Det var så roligt att träffas och få se ditt underbara hem, det får vi göra igen!

Krya på dig nu så hörs vi!
Goa kramen!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bilderna från Goa är underbart fina som vanligt, kanske hade du med något av detta hem. Har allt förstått att du haft mycket, livet har en förmåga och rusa på fast man tänkt varva ner, det liksom går av bara farten. Hoppas du mår bättre, vila tills du blir bra.
Ha det gott
Stor kram
AnnaMaria

Vida sa...

men vilka ljuvliga bilder..jag fick en sån härlig känsla när jag tassar in till dej och tittar på allt vackert..förstår att ni hade det gott i helgen..kan ju inte bli annat hos Goa och alla de andra trevliga;)

Vidahålldejfriskhälsning;))

LissasVita sa...

Hej Mia...Ja Gua = så underbart. Vi är ett litet sällskap från jobb som ska på tur. Tänkte då höra med Gua om hon kan ha öppet för oss,hoppas det!
Jag har ju följt dig och förstår att du haft fullt upp med din flytt.
Har med känt att du är en varm, go människa som är nära dig själv...och det gör mig varm i hjärtat,för dessa själar behövs på moder jord. Själar som vågar gå sin väg och vara lyckliga i det. Därifrån hämtar vi kärleken. Stora Kramen till Dig Mia/ Lisbeth

Angelica sa...

Oj vad fina bilder. Går det att flytta in på direkten? Jag är på :-)

Kram,
Angelica

LOPPISLIV sa...

Guas garage är något alldeles speciellt, så synd att jag inte kunde komma denna dagen, får bli nästa gång istället :-)

Ljuvliga bilder!! Kraaam Paula

Madame Edith sa...

Men gud vad läckert med "julkalendern" i taket :)


Kram/M