Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

fredag 4 september 2009

ÄnglarumsMia finns inte längre..............


Senaste tiden har varit så oerhört hektisk och nu sitter jag faktiskt ner för första gången och bara landar lite - och firar förstås!
Visst är det ett gyllene tillfälle att dricka rosa champagne!
Det är ungefär som vid nyår. Ut med det gamla och in med det nya, så förseglar man det hela med ett glas skumpa.
Eftersom ÄnglarumsMia inte längre finns så kommer jag hädanefter att gå under signumet "Rummet för välbefinnande" precis som namnet på min blogg.
Så värst mycket mer kommer jag inte att tillföra idag.
Ville bara ge er ett livstecken och tala om att jag har det alldels förträffligt bra just nu.
Idéerna börjar frodas i mitt huvud och jag skulle tro att skapandet snart ska få ta vid!
Trevlig helg!
Mia

18 kommentarer:

Therese Sagstedt sa...

Vad skönt för dig gumman, hoppas att det känns rätty nu och att du finner det du vill pyssla med, kommer sakna dig något grymt i affären, men du är underbar utan affären också. Ha en jätte fin helg Kram Therese

♥ Pia... sa...

hej..åå först lät det lite hemskt ..men sen såå när jag såg att du firade..:)..ska bli riktigt spännande att se vad du ska göra för nåt nu då...väntar ...jag var inte i din butik så många gånger men de gångrena var en upplevelse...men du är en upplevlese UTAN butiken så det går nog bra..ha en underbar helg..kram..pia

LantlivsAnette sa...

SKÅÅÅÅL !!!
Skål för ditt nya liv !! Tänk vad det kan svänga i livet..helt otroligt ! Du vet vad du vill, och det kommer att gå så bra, det är jag alldeles säker på !!
Såå spännande att få följa dig på denna resa..
Kraaam Anette

Viveka i Bläckhornet sa...

Så spännade att vända blad. Det kommer att bli bra för dig. Du är en sån kreativ och inspirerande person så det blir roligt att följa dig vidare :)

Ha en skön lördag

Kram Viveka

MosterMalin sa...

Å ja... aningen vemodigt kan jag tänka. Tycker mig läsa det mellan raderna. Men så är det här i livet: Var sak har sin tid!
Kram o Lycka till!
Carin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Mia. Hoppas du mår bra idag, efter skumpan..fniss. Det gör du säkert, hoppas nu att allt blir jättebra för dig. Blir spännande och se vad du hittar på, förstår att du är på väg mot nya mål. Ha en bra lördag vännen och goa kramen till dig.
AnnaMaria

Unknown sa...

Hej du rara! Ta det lungt och unna dig ro och lite skumpa!! Det är inte värt det om man aldrig kan ta vara på sig själv eller unna sig egentid! Vad blir det nu då? Vad drömmer du om? Kram Petra

hemtrevnad marie sa...

Å, så gôtt att du har det bra!!
Ska bli spännande att se vad du hittar på!!
kram på dig!

Tina sa...

Hej hjärtat!!
Vad det glädjer mig att läsa att du mår bra! Jag känner en viss sorg när jag läser ditt inlägg oxå!!
Men att läsa att du mår bra & ha det bra är helt UNDERBART!!!
Det ska bli så spännande att få följa dig på dina nya äventyr!!
All kärlek till dig Mia!
Kram Tina

Viola sa...

Du håller mig på sträckbänken...förstår att det är något annat som ska ta vid..kan du inte maila när du får tid..jag dör utav nyfikenhet...puss och ha en skön helg och drick mera champagne vet ja...)

Vit som snö sa...

Hej Mia!
Mitt i vemodet måste det ju kännas som att dygnet har dubbelt så många timmar som förr! Tänk vad mycket du ska hinna nu framöver, skapa, njuta och bara vara.
Unna dej du ett bad i rosa champagne- det är du värd!
Kram Cilla

Änglarnas hus sa...

Såå rätt att inte se bakåt utan blicka framåt och fira det som är viktigt..Framtiden!!

Lycka till med ditt nya mål!

Kram Sanne

Storarvid sa...

TJENA!
Roligt att se att du är tillbaka. Är lite nyfiken på vad nästa blad i livsboken erbjuder.
Håller med de föregående kommentarerna, att det lät lite kryptiskt i förra inlägget och att även bloggandet skulle upphöra, men så var det inte, puuuh
HA DET BRA :-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Mia. Korset har jag köpt på Tradera. Hon som sålde hade köpt ett gäng på en fransk antikmarknad. Sök på kors på Tradera där kan man hitta mycket fint.
Kramis
AnnaMaria

Älfgärdet sa...

Oj! Jag har varit totalt bortkopplade från bloggandet ett tag nu (bor i Göteborg under veckorna....). Så snopen jag blev när jag läste ditt inlägg...Men är absolut övertygad om att du är på väg åt rätt håll! All lyckans sparkar till dig! & jag är väldigt nyfiken på åt vilket håll det bär :). Här är världen helt uppåner sedan jag har börjat läsa till bebyggelseantikvarie i Gbg. Jätteroligt men jobbigt att vara ifrån mina älsklingar...
Ha dä gôtt nu & håll mig uppdaterad!
//Madeleine

Granne med Selma sa...

Iiiii!
Så glad att få vara en liten, liten del i allt det nya som du - och vi - ska dra igång :-)
Kram Sussie

Viola sa...

Hallå där..nog fyndades det alltid...bilen ar smockad...och vi hade verkligen ett eldorado, en härlig dag som man lever på länge...:) vi hade kunnat fortsatt många dagar men pengarna sinade..:) ha det så gott...kram

Vita små hjärtan sa...

Lycka till!!!
Kramar Agnetha