Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

fredag 5 december 2008

Startskottet!

Välkomna alla ni där ute!
Detta är en ny värld för mig och jag tar steget och kliver rakt ut. Många har frågat mig om jag har någon blogg och när jag sagt att jag inte kommit dit ännu så har jag i nästa andetag lagt till "jag kommer nog dit jag också någon dag ska ni se", och nu är det den där dagen alltså.

Helt oförberett och oplanerat, men jag tänkte att jag kanske kan växa in i detta och får helt enkelt lära mig allteftersom. Ni som varit i bloggvärlden ett tag och har goa och värdefulla tips att ge mig är så hjärtligt välkomna!

Jag ska ta och göra mitt allra bästa och ambitionen just nu är att ta och leta fram kameran, ta en vacker bild och sedan fundera ut hur jag i hela världen ska lyckas med konststycket att lägga in den högst upp på den här sidan. Tjoho, det här kommer säkert att bli alla tiders och det som jag kanske mest har att bekymra mig över - och så även ni där ute - det är hur jag i hela fridens dar ska lyckas att sluta skriva när jag väl kommit igång...... Det liksom bara rinner ur fingrarna och jag inser att ni inte har obegränsat med tid att läsa. Nej, ni vill ha vackra, inspirerande bilder kan jag tro, lite pysseltips och ett och annat tänkvärt och klokt ord att bära med er under dagens lopp. Ja, det borde jag klara av också tycker jag. Som ni säkert redan insett så kan det bli vad som helst här och det är väl lite så som det är med livet i allmänhet. Man får se vad som kommer helt enkelt.

Ta väl hand om er nu och välkomna tillbaka!

Mia

2 kommentarer:

Hanne sa...

Velkommen til blogverdenen Mia! Glad du fant veien hit, slik at alle kan se vakre bilder av gaver og innredning, samt bilder av det du lager. Jeg gleder meg til å følge denne bloggen videre!

lisa sa...

Kul med egen hemsida, och framför allt bloggen, du vet jag som äslkar å prate tom på blogg(förste gången).
Jag vill bara säga att du har verkligen lyckats! En jättefin hemsida,liksom din butik,att vara stolt över, vi ses snart. Lisa