Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

onsdag 22 februari 2012

Artikel i VF

Nu duggar inläggen tätt här helt plötsligt....

Först är det tyst och stilla väldigt länge här på bloggen, och sedan vips bara så kommer det två inlägg på raken. Är det detta som kallas för ketchup-effekten måntro?

Igår när jag gjorde inlägget om återbruksväskorna skrev jag alldeles bestämt så där att jag minsann skulle vänta med att berätta om besöket som jag hade igår.
Jag skulle ta och visa bild på de andra väskorna först innan jag berättade mer!

Sååååå, nu ska jag alltså ta och - berätta om besöket.......

Inga bilder på väskorna alltså.

Igår hade jag nämligen besök av VF och idag kom reportaget in i tidningen.
Så fantastiskt kul!

Jag har ju inte berättat så där väldigt utförligt om mitt nya projekt, så den som vill få lite bättre grepp om detta - läs här.

Foto: Helena Dahlgren

Idag har jag dessutom fått lite fler vackra saker som jag ska fota inför kommande studiecirklar. Jag får så otroligt mycket inspiration av allt det här så det känns som om hela jag pirrar.

Det är så mycket som jag vill visa...

Är nog snart tillbaka igen.

Ha det gott så länge!

7 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vad kul;) grattis. Kram

SWEDISH HOUSE sa...

Hej Mia
Min Svenska inte saa bra men jag kan prov google translate lol!
How wonderful for you! Good Luck in your new venture...I am sure it will be very successful
Look forward to updates on your blog
LOVE PEACE enJOY
Julie
x

Marie sa...

Så otroligt roligt Mia! Nu ska jag läsa reportaget!

Kram Kram
Marie

Ps. Underbart fin väska i förra inlägget!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Mia, ett jättefint reportage. När jag slog upp VF igår kväll satt du där och log, det är så roligt att du får jobba med det här som du tycker så mycket om. Ser att du har jättefint i lokalen.
Varm kram
AnnaMaria

Eddan sa...

Vad spännande :-)! Grattis och lycka till - det där kommer att bli en "hit"!

Kram kram

Bodil sa...

Vad spännande och roligt!
Grattis och Lycka till.
Ha en skön fredag.
Kram från andra sidan plurret.

Rose Garden Malevik sa...

Heeeeeej Mia
otroligt roligt :)
Kul å se att du ler :) å LYCKA TILL
å missa nu inte....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

förra veckan var det 109 fina bloggar
De e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan