Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

fredag 2 april 2010

Vad är väl en tur till Blåkulla....

....... när man kan åka till Sulvik?!?!






Kan lova att den här påsken är optimal!

Varför åka och bo på hotell när man kan bo så här?

Vi har hyrt en av stugorna i Marias stugby och det är heavenly säger jag bara.
Så nu är det avkoppling som gäller - för hela slanten - och det är så underbart!
Jag kan verkligen rekommendera en vistelse här. Tänk er att bo så här vackert, att kunna ta en promenad i naturen, lyssna på fåglarna som glatt kvittrar om vårens stundande entré.

Ja, så blev det ju förstås ett loppisbesök idag också.................
Jag blev ju inte besviken, det kan jag lova! Har något riktigt bra att sätta händerna i när jag kommer hem.

Nu har jag även börjat uppdatera lite på web-shopen och lagt ut lite bilder på smycken och trådarbeten. Ja, det är inte bara våren som spirar nu kan jag säga - det gör inspirationen också.


Vill du kika mer så kan du göra det här!

Tusen tack för alla underbara kommentarer. De betyder så mycket för mig och jag skickar en stor påskkram till er alla!

Ha det underbart!

Kram Mia

25 kommentarer:

Norregård sa...

Mia!!!
Vilken underbar suga!!! Myyyyyyycket bättre än hotell!!!
Njuuuuuuuut nu!!!

Kram Kram Malin

Home and Lifestyle sa...

Mia, I wish you a pleasant stay in the B&B, a very good time and Happy Easter!

Lovely greetings, Ingrid

Viola sa...

Dessa stugor är ju bara så fina..var ju förbi i somras..underbar smycken du skapar, så vackra, hoppas du haft en bra dag, här har det jobbats i trädgård och butik, brev är på g...men det kommer ju inte förrän efter påsk, kramen

Annika sa...

Kikar in önskar dig en Glad Påsk Mia..... om jag vetat att du var i Sulvik skulle jag ha kikat in o hälsat.. fräste förbi stugorna i afta på väg te macken... :) Påskkramar Annika

♥ Pia... sa...

Hallo hallo...är du i Sulvik???..ja dâ säger ja bare..du hetter på du:)..Blir litt grön när jag ser stugbyn..synd att en bor så näre..annars skulle jag hyre e stöge bums....ja får önske dej en trevvli påskhelg och ska tänke på dej när du går å lägger dej ikväll..suck..för en härlig upplevelse...gla påsk påsää..och kram från en litte sleten å gammel påskkärring...

♥ Pia... sa...

stöpp..du skrev ett löppis..hört da ? vart fann du nött löppis därborti??..

Unknown sa...

Vilken härlig stuga!! Måste kolla in där.. Ha en trevlig påsk o må så gott! Kram Lenita

Photo by Maria sa...

Vilken mysig stuga, förstår att ni trivs där..

Kram Mia

Birgitta sa...

Ser att du har det härligt i påsk. Njut riktigt mycket av lugnet och bara mys.
Kramis Birgitta

Malin sa...

Glad påsk :)

Britt sa...

WOW! Nu förstår jag vad du menar! Underbart!

Passa på att njut ordentligt!
Vi ses på måndag.
Kram britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag vet att det är fint där du var, vilken fin idé och åka dit nu.
Önskar dig en
G♥L♥A♥D P♥Å♥S♥K
stor kram
AnnaMaria

Matilda sa...

Åh vad härligt det låter! Jag måste åka dit och kolla in läget någon gång fram över, det verkar så fint.=)

Hoppas Ni har en riktigt fin påsk!

Många kramar, Matilda♥

C. Tvillingmamma sa...

Så snygga tallrikshyllor! Njut,ser väldigt rofyllt ut!

Bitte sa...

Men, vilken otroligt mysig stuga! Det ser ju ut som ett "riktigt" hem och inte bara en "vanlig" stuga man hyr. Vilken lycka! Jag förstår att du trivs :-).

Hoppas ni har haft/har härliga dagar där! Må så gott! :-)

Många kramar
Beatricce

Hanna sa...

Åh så fint.
Kram
Hanna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket mysigt ställe, så fin stuga. Koppla av nu och njut av ledigheten, det behöver du.

Ser att inspirationen är på topp, mycket fint har du gjort till webshopen.

Ha en fortsatt mysig påsk!
Kram,
Regina

Inspiration i vitt sa...

åååå så underbart vackert i stugan. hur är det möjligt att det ser ut så i hyr stugor, jag är såå impad, får alla saker vara ifred?
jag måste dit jag med fort som attan hihi.
kramar i massor/Ingela.

Grön Iris sa...

Men hallåååå, Glad Påsk på dig vännen!!!!

Ja Sulviks stället är nog bättre än Blåkulla. Dit åker jag nästa gång. Men Blåkulla blev det inte heller och inte Värmland...dotra fick magsjukan i Eskilstuna...vi fick vända hem igen.

Va underbart fint du får det i lokalen. Du är så duktig!


Stor kram Linda

Anonym sa...

Vilka otroligt vackra bilder du visar. Fantastiskt härligt att få bo där, det skulle jag inte tacka nej till.

Ska kika in i din webbshop nu

Kram kram
Lena

Granne med Selma sa...

Ååååh! Förstår att du njuter!
Längtar dit igen... Hittade ni nån köttfärs? *blink, blink*

Galtholmen sa...

Vad skönt det låter att åka bort över påsk... och till ett sådant underbart litet ställe! Kanske hade gjort gott för själen. Påsken har varit butiksöppning, trädgårdspyssel och lammning. Har kört för 300% och är ganska trött idag, både kropp o själ. Men jag blir glad av att titta in till dig och se dina underbara bilder o ditt fantastiska skapande. Får habegär!
Kram/
Ulrika

Huset vid ån sa...

Där förstår jag verkligen att du njöt. Vilken underbar stuga, så fin o mysig! Hoppas att påskhelgen varit bra. Önskar dig en bra dag! Onsdagskramar till dig! Therese

Pysselpalatset sa...

Hej Mia, den utomordentligt vackra tallrikshylla i grön/turkos är det hemma hos dig eller i den hyrda stugan... hursom haver så är det bland de vackraste jag sett... ska kika in och titta på webbshoppen.. jag lovar. kram från Jeanette

Unknown sa...

Jag håller med dig fullständigt. Vad är en tur till blåkulla i jämförelse med denna stuga. Den är ju helt underbar. Förstår om du njuter =)
Kram Maria