Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

fredag 15 februari 2013

Flow

Härligt, härligt flow!

Har haft besök av min vän Mia några dagar. Vi har varit på en väldigt bra föreläsning med Mia de Neergaard bland annat. När man är i ett härligt flow så är det ibland som om tiden står stilla - samtidigt som den fullkomligt rusar iväg. Så har de här dagarna varit. Vips och tjoffs bara.

-----------------------------

Annars så har jag skapat och jag har fyllt på lite grand med nyskapade alster på min hemsida.
Tappade tid och rum totalt häromdagen när jag fotade...
Tänk att det kan vara så oerhört berikande för själen att fota, att skapa, att skratta, att umgås, att vara.

Berikande!

Det känns såååå gott - när själen berikas. 

Känslan!

Att välja att följa känslans väg.

Det är precis därför som mitt företag heter "Känslans väg".

Det jag gör ska på något sätt berika, annars kan det kvitta...

Ja, så är det faktiskt. För livet är alldeles för kort för att göra sådant som inte känns bra. 





Ha en fin helg!


6 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej SuperDuperUnderbaraBästaMia
ja jisses det var trevligt sällskap...
Hoppas ni hade fint å pratade mkt rosor :)
å missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
HåkanBråkan

Lilla Blanka sa...

Åh vad fina bilder..! Fina smycken oxå ;)) ❤

Ja svisch vad fort dagarna gick, men vi ses snart igen. Har tänkt på kameran många gånger hihi

Kram och ha en fin helg!
Mia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbara bilder! Tiden bara försvinner när man kommer in i ett flow och det gör den också när man är i trevligt sällskap. Ha det fint!
Kram,
Regina

mormorMärtas sa...

Åhh vad jag skulle vilja kunna fokusera på något så... så tiden stannar och man mår bra...
Fina tankar♥

Kram Annika

Made in Persbo...Carina sa...

Hej min vän!
Tack för dina alltid lika värmande ord! Fina Mia!
Så mysigt det låter också att ha haft Mia på besök i flera dagar! Kan tro att ni haft det mysigt!
Mailar dig under dagen!

Varma kramar, Carina

kråke sa...

Känslans väg...så härligt det låter och du har så rätt, livet är alldeles för kort så man får ta vara på det:)) Och dina smycken är så vackra med de ljuvligaste färger:)) Ska gå in och kolla lite mer nu:)

kram goa du:)

kråke