Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

onsdag 20 februari 2013

Stanna, andas, landa - njut


Den texten skrev jag på kortet som jag gav bort igår. 
Med kortet följde ett litet, litet paket med ett par nyskapade örhängen i. 

Färgen på pärlorna var utvalda med omsorg och jag hade böjt till små hängande hjärtan längst ner. 
De här örhängena var nämligen specialgjorda till en väldigt speciell person.

Skapade med kärlek!

Ikväll har jag tagit det lugnt och bara gjort precis så som det stod på kortet;
Stanna, andas, landa - njut

Och, som jag njöt!

Ja, jag skapade lite också...    

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig tekst :)
Koselig å få et sånt nydelig kort:)
Klem Merete

Anki sa...

Underbart Mia!

Önskar dig en fin dag!
Kram!

mormorMärtas sa...

Du har så rätt...
Vad fina saker du skapar...♥

Kram Annika