Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

söndag 22 maj 2011

Jag fullkomligt svävar...

… och jag vill INTE landa!

Den här helgen har nämligen varit helt magisk.

Jag och Mia for iväg – och hamnade mitt i himmelriket.

Nog för att vi visste att vi skulle få det riktigt bra, men att det skulle nå de här höjderna kunde vi väl ändå ens inte drömma om.

Vintage by Nina, Mor Ágústas-garage och Ledreborg…

Vad sägs om det?

Ja, jag svävar fortfarande kvar här uppe på mitt lyckomoln, och när jag blundar ser jag framför mig hur jag sitter där och dinglar med benen - med Gúa på ena sidan och Mia på den andra – och pratar och skrattar och njuter av livet.

Precis så här ser det ut från ovan;





Jag har nog landat lite mer när det blir dags för nästa inlägg och då kommer jag att visa fler bilder. Ja, då kommer de att vara från ”marknivå”.

----------------------

Fler bilder från Gúas fantastiska värld nästa gång alltså. Och, det är verkligen något utöver det vanliga som Gúa och hennes man har skapat. Tusen, tusen tack underbara ni för ALLT!

Då ska jag även visa vad jag köpte där, och jag kan lova att det är vackert. Ja, så hjärtat svämmar över nästan.

Men, till dess – ha en fantastisk start på veckan.


P.S En stor kram till dig Mia - världens bästa reseledare *ler stort* D.S

12 kommentarer:

Home and Lifestyle sa...

I understand you had a lovely day, dear Mia! I am sure you will show us the wonderful stuff you have bought!

Good night and many hugs, Ingrid

Photo by Maria sa...

Förstår helt och fullt att du svävar och att du gärna stannar bland molnen..
Ser fram emot att se vad du inhandlade..

Ha du med en bra start på veckan..

Kram Mia

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad mysigt ni har haft...vilken resa alltså, en drömresa !! Underbara bilder från Guas vackra butik !!
Kraaam Anette

hemtrevnad marie sa...

LÅter som om ni haft det härligt!
ser fram emot fler bilder!!
kraam

Vintage House sa...

Hej vännen
Vilken underbart tur ni har haft.
Goas ska jag besöka i sommar:)
Härligt med all inspiration ni har fått:)
ha en skön dag
kram
sandra

Unknown sa...

Vilken resa ni verkar ha haft. Måste bli ett besök där någon gång. Fick mycket inspiration av dina bilder. Tack!

Ha det så bra!
Kram Anna

Norregård sa...

Lycko Dig:))))
Det är världens finaste butik!!!!

Kram Malin

♥ Pia... sa...

Oj då.. det verkar vara en upplevelese utan dess like det:).. Blev lite grön nu faktiskt när jag läste att du varit hos Gua...ser fram emot att få ta del av dina bilder..Tänk vilka kreativa och duktiga människor det finns och vilken energi de har sen...wow..precis som du Mia:).. nä här blir det inge gjort så nu får jag ta en paus igen.. kram..Pia

VACKRA hem och interiör sa...

Jag kan bara säga att det tog väldigt, väldigt lång tid för mig att landa efter våra besök hos Gúa och Vintage by Nina, kanske att jag inte hämtat mig ännu...
Kram
Pia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fel jag gissade som trodde du skulle till Kr-hamn! Det här var ju rena drömresan, hoppas du landar snart så vi får se fler bilder.
Kramar
AnnaMaria

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Jag förstår verkligen att det var en upplevelse, så underbara bilder på vackra saker i härlig miljö :)
Ha en fin vecka du med.
Kram
Jessica

gamla skolan sa...

Åhh ! Det låter som en helt fantastisk dag !! Har ännu haft möjlighet att åka till Gua , men snart.. hoppas jag !
Kramar // Susanne ♥