Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

tisdag 13 januari 2009

Award!



Åhh, kan man tänka sig - jag har fått min första utmärkelse, ett bevis på uppskattning.


Tänk vad glad jag blev och den där första är ju alltid lite speciell.


Fick den av idésprutan Britt med bloggen http://prillig.blogspot.com/ och det var ju lite extrakul. Att få den av en nyfunnen vän sådär.


Eftersom jag är ny i bloggvärlden så har jag ju inte helkoll på allt, men jag har viljan att lära mig, och som jag har förstått så ska jag nu skicka denna vidare till 5 st.


Jag har gått och smakat lite på detta, vem jag ska skicka den vidare till - OCH SÅ HÄNDER DET IGEN!!!!!!!!




Ohh, en till!

Då liksom bara känns det bra i hela kroppen - nerifrån tårna ända upp till huvudet!


Tack igen Britt! Du ger verkligen så mycket inspiration och även uppmuntran med dina härliga kommentarer. Kan tänka mig att det är många bloggare där ute som uppskattar dig och det du gör.


Okej, tänkte jag nu. Eftersom jag skulle skicka vidare den första utmärkelse så kanske jag kan skicka båda till 5 st bloggare som jag skulle vilja uppmärksamma. På det viset får de ju lite dubbel uppskattning såhär en tisdag - och det är väl aldrig fel?


Först vill jag skicka dem till:


för jag tycker att ni kämpar på så bra med den kommande boken, bloggandet osv. Ni ger så mycket inspiration fast ni har så mycket omkring er just nu (pluggande, datahaveri.....)


Så vill jag skicka dem till:


Lallis liv och leverne. En ny "bekantskap" för mig men hon har så mycket tänkvärda ord och en himla skön humor. Bjuder verkligen på sig själv och här får man mycket för själen......


Nästa att få dem är:


Sussie, som säkerligen fått miljontals med utmärkelser, men jag vill verkligen att hon ska ha dessa två, för utan henne hade jag själv inte suttit här och "författat".

Tack Sussie för att du kom till mig och öppnade dörren till denna nya värld.


Sist ut att skicka dem till är:


Återigen en tjej som säkerligen överösts med uppskattning i olika former, men jag vill så gärna skicka dessa till henne som en liten uppmuntran. Att det är helt ok att vila från bloggen en stund, men att vi finns här ute och tänker på henne ändå. Hoppas att det är bättre!


Ja, så har jag skickat dem vidare då!



Nu ska jag ta och förbereda mig lite inför Formex-resan till helgen.

Ska bli kul att få se lite nyheter..........


Ta väl hand om er!


Kram Mia

12 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Men gumman, så GO du är!
Tack:)
Och grattis . Jag gillar verkligen din blogg!
kram Lallis

Jenny Oak Fae sa...

TACK snälla du...så gulligt och omtänksamt gjort..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Mitt vita staket sa...

O va kul o hitta hit..jättefin blogg o visst blir det kul med formex i helgen...Kram Sussie

Heidi-anitha sa...

Takk for så " godt plaster på såret" du gav meg i dag.. ja, jeg skal nok prøve å tenke på noe koselig når jeg liger der og gaper..:)

Gratulerer med 2 vakre awarder:) Alltid så moselig å bli satt pris på, og jovisst er de så fortjent!

Stor klem White vintage

Inspiration i vitt sa...

Tack snälla Mia vad du är snäll som vill ge mig en utmärkelse hoppas att jag fortsättningsvis kan leva upp till den och fortsätta att inspirera.
Ett stort grattis vill jag ge till dig givetvis för utmärkelsen.
Jag lånar datorn på mitt jobb på min rast för att skriva lite grann.
Kram på dig/Ingela

Anonym sa...

Grattis till dina utmärkelser ..de är du väl värd!!
Hoppas du får det kul på formex!!
kramis

Britt sa...

Ska du vara på Formex alla dagar?
Vi är på plats tors-lörd.
På söndag ska jag ligga hemma i soffan, äta praliner och blogga...Tror inte jag orkar pyssla då, eller så kokar jag över av inspiration! ;-)

Kram Britt

Jenny Oak Fae sa...

TACK snälla du..!

: )

Ja, visst är det nåt särskilt med vit färg, jag önskar bara att alla mina väggar också vore vita, skulle nog känna mig piggare då faktiskt..!

KRAM, Jenny

<3

Lallis - liv och leverne sa...

Ville bara komma in och ge dig en kvällskram:)
Jag tänkte lägga upp det fina awardet imorgon.
KRAM!

Hanne sa...

Grattis!

Jeg er stadig innom bloggen din! Det er så moro å følge med på de vakre bildene du legger ut!

Ha en fin dag Mia!
Klem Hanne

Granne med Selma sa...

Tack Snälla, snälla du! Det värmer in i hjärtat ska du veta! och det betyder något särskilt när det kommer från någon som man känner sig besjälad med:-)

För en tid sedan så tog jag dock beslutet om att inte publicera awarder på bloggen. Jag mådde fysiskt dåligt till slut då jag hade svårt att välja "bort" många...

Men det betyder ju inte att jag inte uppskattar när jag får någon (hm... hoppas ingen tycker det låter själviskt...)

Och gissa vad... JAG SKA OCKSÅ PÅ FORMEX! Åker ner i morgon och kommer att sväva på moln med ömma fötter hela fredagen. När kommer du att vara där?

Kram Sussie

Viola sa...

Hoppas du hade det trevligt, så vackert du har det på din blogg, underbara bilder, vilken klok dotter du har, verkligen tänkvärda ord, henne måste du vara stolt för, ha en bra vecka, kram VIOLA