Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

söndag 17 april 2011

Kreativitet i Stallet

Igår hade jag en så härlig dag!
Kvittrande fåglar, solsken, vårvärme och KREATIVITET!
Vad mer kan man begära?

En underbar miljö kanske?
Och att få träffa härliga, positiva människor?

Och, det fick jag också. Förstår ni att jag känner mig lyckligt lottad?!

--------------------------------

Igår var det alltså dags för dagen med stort P!
P?????
Ja, P som i Påskpyssel i Stallet.

Timmarna försvann fort kan jag lova och vi har redan planerat in fler kreativa tillfällen jag och Sussie. Håll utkik så kommer vi att berätta mer!

Eftersom jag var så uppslukad av skapandet så tog jag inte några foton, men jag har lånat lite bilder av Sussie som jag visar här.

För den som vill läsa mer om dagen - klicka här för att komma till Sussies inlägg.

Ja, här ser ni en del av godbitarna som skapades...

Och, här ser ni en del av godbitarna som förtärdes...

Många goda skratt fick vi oss också till livs...

Ett stort tack till er som kom och förgyllde min dag.


7 kommentarer:

Annika sa...

Ser ju urmysigt ut..... hade ju jobbarhelg men fick snällt stanna hemma med en fot i högläge jag... hade gärna kommit men men kanske nästa gång...:) Kram Annika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ser jättemysigt ut, kan tänka mig att du gav dom många fina idéer. Jag är jättedålig på och pyssla, men jag kan ju köpa ägg hos dig.
Ha en fin påskvecka
Kramar
AnnaMaria

Rose Cottage sa...

Så mysigt ni verkar har haft det, läckra saker att äta och underbart pyssel!
Ha en underbar gul PÅSK, kram Ulrika

Bitte sa...

Jag kan tänka mig att ni hade en mysig dag, hade jag bott närmare skulle jag ha velat vara med :-).

Fikat verkade så smarrigt också, jag tycker att hela upplägget är en superbraig idé! Vad kul att det blir fler pysseldagar framöver, de kommer att locka fler och fler deltagare, det är jag helt övertygad om :-).

Ha en fortsatt fin måndag!

Många kramar
Bitte

Anonym sa...

Looks like you had wonderful day, Beautiful Lady.
Happy Easter,
Lots of hugs,
Rosemary...XX

LantlivsAnette sa...

Sååå mysigt ni hade det..åhh om man ändå hade kunnat vara med på dina pysselkvällar !!
Ha nu en jättefin påsk vännen
Kraaam Anette

Granne med Selma sa...

<3