Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

söndag 4 september 2011

Diamonds are...

... a girls best friend.

Men, det måste ju inte vara just diamanter, eller hur?!

Finns många olika saker som kan få mitt hjärta att klappa lite extra så där.

Just nu klappar det lite extra mycket faktiskt.
Det tar sådana där härliga glädjeskutt emellanåt och det är en hääääärlig känsla.

I morgon är det måndag och en ny vecka, med nya möjligheter.

Vad tänker ni fylla den med?

Själv tänker jag fortsätta att fylla på med den där goa, goa känslan som heter GLÄDJE!

Ha en fin vecka!


11 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilket underbart positivt inlägg- du är bara för go!!!! Prismorna är så vackra! Sov så gott. Kram Johanna

annashusidingtuna sa...

Hej!
Mina finaste juveler är mina barn...så även om diamanter också är snyggt så är de inget i samanhanget jämförelsevis.
Men dina prismor är jättefina, förstår känslan!!
Gillade ditt uttryck i ett tidigare inlägg "lördagslycka", det ska jag ta till mig!
Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin ljuskrona, den har jag missat. Men du har så mycket fint så jag har inte tittat i den höjden. Ha en bra vecka.
Kramar
AnnaMaria

Britt sa...

Härligt vännen!

Vilka underbara rosor du har fått, det är lycka!

Stor kram Britt

Vintage House sa...

Hej
Ett härligt och postivit inlägg att läsa så här på förmiddagen..
Vackra rosor du fick av din vän.
ha en skön skön start på veckan.
kram
sandra

Norregård sa...

Det är en glädje att besöka Dig:)

Kram M

♥ Pia... sa...

Sååå fin lampa du har.. ja inte kan man missa din goooa glädje:)... du är för härlig.. saknar lite att jag inte fått nån Miados i sommar;(.. visserligen är inte året slut än.... Du är ju en av mina förebilder när det gäller att sprida gläjde.. det har du säkert förstått vid detta laget...hihi.. Kanske ska man vända måndagstirstessen till ..måndagslycka kanske.. för att få lite glans över den dagen ...tänkte på lördagslyckan:).. Får nog gå in och läsa lite mer MIAord.. och komentera samtidigt så jag inte skriver romaner när jag äntligen kommer te skött.. nää nu ska här ätas lite mat.. och fundera på vad tisdagslyckan kan ge.. tror mej veta att den innehåller en hel del spännande saker:).. som något rullande!!.. ha de bäst du sköna juvel..eller prisma kanske man ska kalla dej:).. kram..Pia

Linda sa...

Härligt med positiva inlägg och vilka vakra bilder! Kram Linda

gamla skolan sa...

Härligt ! Du är alltid så glad och positiv !! Kramar // Susanne ♥

rosenälvorna sa...

Underbart attkänna glädje när måndagen närmar sig :D Härligt! Christina

Bitte sa...

Vilken fantastisk header du har! Jag älskar den där färgen på rosor, vattendropparna gav dem en extra dimension :-).

Vilken fin ljuskrona du har, prismor är så vackra när ljuset möter dem.

Den här veckan ska jag fylla med jobb, men inte stressfyllt sådant :-). Jag har fått en hel del nya idéer som jag ska försöka strukturera upp!

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Många kramar
Bitte