Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

lördag 3 mars 2012

Öppet hus i Skaparboden

Godmorgon!

Idag har vi öppet hus i Skaparboden i Kil, mellan 10-16.
Storgatan 51 är adressen.

Har du vägarna förbi så vore det så roligt om du tittar in.........


Här har jag skapat ett hängande ljusfat.

Återbruk och trådarbete - en av studiecirklarna som jag själv kommer att hålla i.

Det är ett totalt lyckorus att den här gamla diskbänken har sparats och bevarats. En alldeles magisk liten hörna i Skaparboden. Behöver jag ens tillägga att skaparlusten och inspirationen bubblar som sockerdricka i blodet?!?!...

Ha en riktigt fin lördag!

Mia

9 kommentarer:

samson sa...

Hoppas ni får en trevlig dag
ha det så bra
maggan

Lilla Blanka sa...

Hej Mia!
Det låter så härligt..!
Vet du, jag hade tänkt överraska dig med en visit i morgon eftersom vi ändå var uppe i värmland...
Men i stället för att vara med uppe på Selma spa och i skidbacken ligger jag hemma med halsfluss *snyft*
men det är inget att gnälla över, det blir fler tillfällen :)
Ha det gott du goa <3
Kraaam
Mia
Ps tänker på dig <3

annashusidingtuna sa...

Hej!
Ja, guuuuuud vilken härlig diskbänk!!!!!!!!!
Förstår att du får massor med inspiration där.
Du, lustigt förresten att du jobbar med min svägerska, världen är bra liten, eller hur?
Kram Anna

G:a Affären sa...

Den hängande tallriken är jättefin, så duktig du är! Jag är säker på att du är en inspirationskälla för många.
Visst är det viktigt också med inspirerande miljöer, vilken tur att den fina diskbänken fått vara kvar!
Ha det gott,
/Cia

Fånga dagen sa...

Hej Miavännen!
Vad det ser härligt ut och jag förstår att du trivs som fisken i vattnet.
Och vilket underbart fat du gjort. Ja någon gång kanske man kunde få komma och titta till den där härliga skaparverkstaden. Kan ju inte vara annat än underbart om du är där.
Ha en fin lördag nu.
Kram Lena

VACKRA hem och interiör sa...

Åhh, så härlig och orörd miljö, så mysigt att få vara där och jobba. Hoppas ni hade många besökare idag. Ha en trevlig helg!
Kram
Pia

Ms mitt i livet sa...

Hej Mia !
Missade detta tillfälle, skulle så gärna ha kommit och tittat. Skaparboden låter intressant, Jag har så mycket skaparlust att det bara bubblar i mitt inre... Finns det plats kvar till era cirklar/kurser ??
Kram Ulrika Kil

pernilles.com sa...

Hej søde Mia.

Så meget fint og spændende du har gang. Det må være et dejligt sted at besøge - engang :-)) Knus og kh Pernille

Lev Vackert sa...

Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!
Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset!
Nu är det verkligen dags, att träffas, skratta, luncha, fika och bara njuta av livet och trevligt sällskap- Japp, det är ju en bloggträff som jag talar om så klart! Jag och Ingela har velat haft en i flera år men inte riktigt fått tummen ur (usch gillar inte det uttrycket egentligen, men ni hajar vad jag menar.) Föranmälan ska göras till vitromantik@gmail.com samt en förskottsbetalnings ska göras i samband med anmälan. Detta så att vi kan bjuda på god lunch kycklingssallad, kaffe/te, dryck och kaka. Kostnad 135:-
Vi håller stängt för oss på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn på vår hemsida www.levvackert.se