Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

fredag 18 januari 2013

Tulpantider

Men, hoppsan!

Så fort dagarna har gått på det nya året!

Det var jul, det var nyår och en otroligt härlig ledighet. Sen kom vardagen och jag började jobba igen också sade det bara svisch! Ja, så har snart januari gått liksom! Fortsätter det med den här farten så kommer jag snart stå och dofta på syrener  "blink, blink"


Men, på samma gång som jag jobbat en hel del och upplevt att tiden har gått väldigt fort så har jag också känt att jag haft så mycket kvalitetstid. En lite märklig kombination faktiskt.

Ja, det har varit en otroligt härlig början på det nya året!
Hoppas ni har det gott också - att ni njuter dagen!

-------------------------------

Under helgen hoppas jag på att få till lite bra fotoljus, för då ska jag fota något fint........

8 kommentarer:

Älfgärdet sa...

Märklig kombination men vad helt UNDERBAR!

Anonym sa...

Nydelig bilde:)
Ja, dagene går alt for fort og man rekker ingen ting:)
Kos deg i helgen
Klem Merete

Rose Garden Malevik sa...

ja....å inte bara syrener :)
å missa nu inte,,,,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Lilla Blanka sa...

Ja det är kanske lite märkligt, men när man mår bra och är i harmoni så kan man ha mycket omkring sig utan att tycka det är för jobbigt.
Härligt med tulpaner, fin färg på dina ❤!
Jg stod o tittade på auberginefärgde tulpaner idag, och var på vippen att köpa, men avstod. Kanske jag får ta o köpa dem i morron i alla fall ;))

Kram
Mia
PS japp, yogamattan åker med upp till Värmland :))

Photo by Maria sa...

Härligt med bra start på nya året, då känns det lättare..

Kram Mia

mormorMärtas sa...

Låter underbart att fått en sådan start på året!
Lite spännande att se vad du fotat...

Kram Annika

Vida sa...

jepp...;) här finns en som gör som du och njuter livet;)

önskar att året fortsätter i samma stil för dej;)

Vidavårblommorkram

kråke sa...

Hej rara! Underbar bild och vilket ljus!!:)) Längtar så det värker till vårknoppar och den första värmande solen på nästippen:)) Tack för dina alltid så värmande ord, blir så glad:))))

Ha en underbar helg i det vackra vita!:)

Stora kramen...

kråke