Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

söndag 14 april 2013

Livet är en fest

Ja, med goda vänner känns det faktiskt så...

Som om livet är en fest.

Har precis kommit hem efter att ha varit hos min fina vän Mia några dagar. Tiden bara rinner iväg och vips så är det dags att åka hem igen. Vi har som vanligt hunnit med en hel del och på samma gång så har det varit så vilsamt gott. Köpte bland annat med mig helt ljuvliga rosor hem, men de, och lite annat,  visar jag bilder på en annan dag. 

Något som jag också ska skriva om är när jag förra helgen var och besökte andra goda vänner. Men jag får ta och dela upp det lite, så det får faktiskt bli i ett inlägg för sig!

Livet är sannerligen en fest....

Och mer fest kommer det att bli förstår ni, för om en vecka är det dags för ännu ett sådant där favorit-vän-besök! Vi ska åka till Gúa igen! JIPPI!!!!! Som jag har väntat och längtat.....

Hennes butik firar då 2 år!!!!

Världens finaste garage - "Mor-Ágústas-garage"
Det är en upplevelse för sinnena och jag kan bara säga;

ÅK DIT!!!
Ta in, upplev, inspireras och förundras!

Och just den 20/4, mellan kl 11 & 15 är det alltså dags igen för Brocante.
Jag hoppas verkligen att vi ses där!


4 kommentarer:

Vintage Interior Blogs sa...

Åååååå...jeg er så misunnelig!!! Gi den vakre damen en god klem fra meg! Og her kommer en til deg også :)

KLEM!

Junk De Lux sa...

Oj da...den kommentaren var fra meg :))

Unknown sa...

Vi ses där, åker 25 mil en väg som en utflyktsdag med mina föräldrar. Favorit affären!

Unknown sa...

Vi ses där, åker 25 mil en väg som en utflyktsdag med mina föräldrar. Favorit affären!