Rummet för välbefinnande

Rummet för välbefinnande

söndag 21 april 2013

Underbar helg

Svisch sa det bara!
Nu sitter vi här i bilen igen. Lilla Blanka kör och jag bloggar.

Vi har haft en underbar helg nere hos Goa, och nu är det massor, massor med inspiration som flödar runt i hela mig. Vårsolen gassar och det kan nog inte bli så värst mycket bättre än så här!

Tänk bara att vi fick inviga sovloftet i garaget... Jösses så vackert! Jag har sovit som en prinsessa.

Tusen tack - alla fina vänner - för helgen! Det är sååååå roligt att träffas. Det berikar mitt liv mer än ni kan ana...

KÄRLEK OCH TACKSAMHET











8 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Ja visst var det en fantastisk helg..! Så roligt att träffa alla fina igen ❤och inspiration till max, på alla plan...har vi fått!

Kram och tack för allt Mia..det är som alltid en fröjd att resa med dig!

Fina bilder som gör att jag redan får längtan till Garaget och "vårt" rum...

Kraaaaaam
Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja du den resan var nog ett litet äventyr. Hade kontakt med Goa om kasperdockor, men så var min favorit, kungen såld. Får höra med dig längre fram om du såg dom.
Fina bilder från butiken
Må gott och kramar
AnnaMaria

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej på dig

Så kul.
Oj oj så fina bilder och så mycket fina saker.
Det här ett Absolut ett ställe som jag vill besöka i sommar.
Hade faktiskt vela åka dit igår men jag har ju min jobbarhelg med nätter.

Härligt att kunna ses med underbara människor och kunna bpde ge och ta inspiration ! :)

njut av söndags kvällen !
Nu ska jag ge mig ut på en somig promenad.
Kram

Jennys Vita Villervalla sa...

Härligt! Och vilken lycka med vädret ni fick!
Ja, det är förtrollande att kliva in i Guas makalöst vackra garage och trädgård! Man blir mållös.... Och inspirerad till tusen! ( Jag var där i påskas)
Ha en fortsatt fin söndagskväll!
Kram
Jenny

Anonym sa...

Høres ut som dere har hatt en strålende helg:)
Nydeige bilder fulle av inspirasjon:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

LantlivsAnette sa...

Ohhh så ljuvligt...förstår att ni hade det bra !!
Kraaam Anette

idémakeriet sa...

Tack söta du för en härlig dag!
Sikken dag vi hade eller hur?
Strålande solsken och underbara människor, bara toppen.
Hade du också köpt något?
Hos de flesta har jag sett vad de hade köpt men tror alldrig att jag frågade dig vad du hade hittat.
Jag skickar dig en bunt med solstrålar fina du.
Kram Gerda

Bitte sa...

Vilken härlig helg ni verkar ha haft, jag hoppas att jag någon gång får möjlighet att besöka Goas vackra garage! Kanske någon gång när vi ändå ska långt söderut :-). Jag förstår att du sov som en prinsessa där på övervåningen, det ser hur mysigt ut som helst!

Kanske hittade du också en massa fint på brocanten? :-)

Många kramar
Bitte